ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ KAI ΧΗΜΕΙΑΣ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ KAI ΧΗΜΕΙΑΣ

ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ

ΕΙΚΟΝΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ
Τηλέφωνα Επικοινωνίας: 302651044769, Κινητό: 306979670724

Τρίτη, Δεκεμβρίου 02, 2025

Ερευνητές πέτυχαν την πρώτη κβαντική τηλεμεταφορά μεταξύ φωτονίων – Βήμα προς το κβαντικό διαδίκτυο

 

Ερευνητές πέτυχαν την πρώτη κβαντική τηλεμεταφορά μεταξύ φωτονίων – Βήμα προς το κβαντικό διαδίκτυο

Ερευνητές πέτυχαν την πρώτη κβαντική τηλεμεταφορά μεταξύ φωτονίων – Βήμα προς το κβαντικό διαδίκτυο
Καλλιτεχνική απεικόνιση κβαντικής τηλεμεταφοράς μεταξύ φωτονίων BlueQubit

Η ασφάλεια της ψηφιακής ζωής παραμένει εύθραυστη, καθώς οι κυβερνοεπιθέσεις γίνονται ολοένα πιο σύνθετες χάρη στην τεχνητή νοημοσύνη.

Η κβαντική κρυπτογραφία προβάλλει ως μια πιθανή απάντηση στο παραπάνω πρόβλημα: αξιοποιεί θεμελιώδεις αρχές της κβαντικής φυσικής για τη μετάδοση πληροφοριών με τρόπο που καθιστά σχεδόν αδύνατη την υποκλοπή χωρίς να εντοπιστεί ο δράστης. Ωστόσο, η ανάπτυξη της τεχνολογίας που απαιτείται για ένα λειτουργικό κβαντικό διαδίκτυο εξακολουθεί να προσκρούει σε σημαντικά επιστημονικά εμπόδια, αναφέρει το SciTechDaily.

Μια ερευνητική ομάδα του Ινστιτούτου Ημιαγωγικής Οπτικής και Λειτουργικών Διεπαφών (IHFG) στο Πανεπιστήμιο της Στουτγκάρδης ανακοίνωσε τώρα μια από τις πιο εντυπωσιακές προόδους στον τομέα: τον κβαντικό επαναλήπτη. Τα ευρήματά της δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Nature Communications.

«Για πρώτη φορά παγκοσμίως, καταφέραμε να μεταφέρουμε κβαντικές πληροφορίες μεταξύ φωτονίων που προέρχονται από δύο διαφορετικές κβαντικές κουκκίδες», λέει ο καθηγητής Peter Michler, επικεφαλής της ομάδας.


Στην κλασική ψηφιακή επικοινωνία, τα δεδομένα ταξιδεύουν ως ακολουθίες από 0 και 1. Η κβαντική επικοινωνία λειτουργεί με την ίδια αρχή, αλλά οι πληροφορίες μεταφέρονται από μεμονωμένα φωτόνια, και το 0 ή το 1 κωδικοποιούνται στην πόλωση των φωτονίων. Οποιαδήποτε προσπάθεια «πειράματος» αυτών των φωτονίων τα διαταράσσει, αφήνοντας ορατά ίχνη υποκλοπής. Το χαρακτηριστικό αυτό καθιστά την κβαντική κρυπτογραφία εξαιρετικά ασφαλή.
Τι είναι η κβαντική τηλεμεταφορά

Ωστόσο, ένα κβαντικό διαδίκτυο δεν μπορεί να βασιστεί σε οπτικές ίνες όπως τα ψηφιακά δίκτυα. Τα φωτόνια εξασθενούν με την απόσταση και τα σήματα χρειάζεται να ανανεώνονται περίπου κάθε 50 χιλιόμετρα με έναν οπτικό ενισχυτή. Αυτή η προσέγγιση όμως δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην κβαντική επικοινωνία, καθώς οι κβαντικές καταστάσεις δεν μπορούν να αντιγραφούν ή να ενισχυθούν. Αντ’ αυτού, η κβαντική φυσική προτείνει μια διαφορετική λύση: τη μεταφορά της πληροφορίας από ένα φωτόνιο σε άλλο χωρίς άμεση αποκάλυψή της, μια διαδικασία γνωστή ως κβαντική τηλεμεταφορά.
Τι είναι οι κβαντικοί επαναλήπτες


Για να πετύχουν την κβαντική τηλεμεταφορά, οι φυσικοί αναπτύσσουν κβαντικούς επαναλήπτες που ανανεώνουν τις κβαντικές πληροφορίες πριν απορροφηθούν στην οπτική ίνα. Αυτοί θα χρησιμεύσουν ως κόμβοι για το κβαντικό διαδίκτυο. Ωστόσο, υπάρχουν σημαντικά τεχνικά εμπόδια.

Για να λειτουργήσει η τηλεμεταφορά, τα φωτόνια πρέπει να είναι σχεδόν όμοια (δηλαδή να έχουν περίπου το ίδιο χρονικό προφίλ και χρώμα). Αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο, επειδή παράγονται σε διαφορετικά σημεία, από διαφορετικές πηγές.

Φυσικοί από ερευνητικές ομάδες των πανεπιστημίων της Στουτγκάρδης, του Σααρμπρίκεν και της Δρέσδης κατά τη διάρκεια του πειράματος κβαντικής τηλεμεταφοράςJulian Maisch

Η ομάδα του IHFG ανέπτυξε προηγμένες πηγές φωτονίων βασισμένες σε κβαντικές κουκκίδες –νανομετρικές ημιαγωγικές «νησίδες» με συγκεκριμένα ενεργειακά επίπεδα. Οι κουκκίδες αυτές, που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Leibniz για την Έρευνα Στερεάς Κατάστασης και Υλικών στη Δρέσδη, παράγουν φωτόνια τόσο όμοια ώστε καθίστανται κατάλληλα για πειράματα τηλεμεταφοράς.
Η τηλεμεταφορά στην πράξη

Στο πείραμα, η πρώτη κβαντική κουκκίδα παρήγαγε ένα μοναδικό φωτόνιο, ενώ η δεύτερη παρήγαγε ένα ζεύγος διαπλεγμένων φωτονίων. «Διαπλεγμένα» σημαίνει ότι τα δύο σωματίδια αποτελούν μια ενιαία κβαντική οντότητα, ακόμη και όταν είναι φυσικά διαχωρισμένα. Ένα από τα διαπλεγμένα φωτόνια στάλθηκε προς την πρώτη κουκκίδα και υπερκάλυψε το φωτόνιό της. Από την υπερκάλυψη αυτή, η πληροφορία του πρώτου φωτονίου μεταφέρθηκε στο άλλο μέλος του διαπλεγμένου ζεύγους, που βρισκόταν στη δεύτερη κουκκίδα.

Βασικό στοιχείο για την επιτυχία ήταν οι κβαντικοί μετατροπείς συχνότητας, που εξουδετέρωσαν μικρές διαφοροποιήσεις στην ενέργεια των φωτονίων. Οι μετατροπείς αυτοί αναπτύχθηκαν από ερευνητική ομάδα του Πανεπιστημίου του Σάαρλαντ.
Βήματα προς πρακτικές εφαρμογές

Το επίτευγμα αυτό αποτελεί, σύμφωνα με τους ερευνητές, καθοριστικό βήμα για τη γεφύρωση μεγαλύτερων αποστάσεων. Στο πείραμα της Στουτγκάρδης, οι κβαντικές κουκκίδες χωρίζονταν από μια οπτική ίνα περίπου 10 μέτρων και η ομάδα εργάζεται ήδη για να επεκτείνει αυτή την απόσταση. Σε προηγούμενη μελέτη της, η ομάδα είχε δείξει ότι τα διαπλεγμένα φωτόνια διατηρούν την κατάσταση τους ακόμη και μετά από 36 χιλιόμετρα μεταφοράς μέσα από το κέντρο της πόλης.

Ένας άλλος στόχος είναι η αύξηση του ποσοστού επιτυχίας της τηλεμεταφοράς, το οποίο σήμερα είναι λίγο πάνω από 70%. Οι διακυμάνσεις στις κβαντικές κουκκίδες εξακολουθούν να επηρεάζουν την ομοιομορφία των φωτονίων, και η ομάδα φιλοδοξεί να βελτιώσει τις τεχνικές κατασκευής ώστε να μειωθούν οι αποκλίσεις. «Είναι συναρπαστικό να βλέπεις πώς πειράματα που εστιάζονται στη βασική έρευνα κάνουν τα πρώτα τους βήματα προς πρακτικές εφαρμογές», σημειώνουν.

FROM GOOGLE TECH   2/12/2025
Posted by KONSTANTINOS TSIANTIS at 1:08 π.μ.
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

Φόρμα επικοινωνίας ή προεγγραφής

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Χρήσιμες Διευθύνσεις

Browse
    Δελτία Τύπου Υπουργείου Παιδείας BLOG: Οι Ειδήσεις των Θετικών Επιστημών Προσομοιώσεις Φυσικών Φαινομένων Φυσική & προσομοιώσεις Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωαννίνων Εφημερίδα esos.gr ΟΠΣΥΔ - ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

Επικοινωνία

  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΘΜΑ ΜΕΣΩ MICROSOFT TEAMS
  • ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
  • ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ PAYPAL
  • ΜΑΘΗΜΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ GOOGLE MEET

VIDEO ΜΑΘΗΜΑΤΑ

  • Αρχική σελίδα
  • PHYSICS-CHEMISTRY-INTERACTIVE
  • STEREOCHEMISTRY SIMULATIONS OF SIMPLE MOLECULES
  • VALENCE BOND THEORY AND MOLECULAR ORBITAL THEORY
  • ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
  • GENERAL CHEMISTRY INTERACTIVE SIMULATIONS
  • CHEMCOLECTIVE SIMULATIONS AND MORE
  • PHYSICS WITH ANIMATIONS/SIMULATIONS
  • PHYSICS ANIMATIONS - 1
  • PHYSICS ANIMATIONS - 2
  • ORGANIC CHEMISTRY ANIMATIONS
  • GENERAL CHEMISTRY ANIMATIONS

Ακολουθήστε με στα Social Media

Facebook YouTube Twitter linkedin
Instagram

ΘΕΩΡΙΑ - ΑΣΚΗΣΕΙΣ

  • ΦΥΣΙΚΗ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΦΥΣΙΚΗ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΦΥΣΙΚΗ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ (ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΕΊΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ)
  • ΦΥΣΙΚΗ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ(ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ)
  • ΦΥΣΙΚΗ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ (ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ)
  • ΦΥΣΙΚΗ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ (ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ)
  • ΧΗΜΕΙΑ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΧΗΜΕΙΑ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
  • ΧΗΜΕΙΑ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ (ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΥΛΗΣ)
  • ΧΗΜΕΙΑ Β 'ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΊΔΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΙΏΣΕΙΣ ΠΛΗΡΕΙΣ ΜΕ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ( ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ)

Χρήσιμα Αρχεία

  • Πρόγραμμα Ιδιαιτέρων Μαθημάτων Φυσικής & Χημείας
  • Βάσεις (Βλέπε τον σύνδεσμο ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ (ΛΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ κ.λπ.))
  • Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτικά Sites
  • Αρχική σελίδα
  • ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Π ΤΣΙΑΝΤΗ
  • ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ - MICROSOFT TEAMS - ΦΥΣΙΚΗΣ(ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ) ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ( ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ) ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟΥ
  • ΤΑ ΩΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
  • ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ - Α' ΛΥΚΕΙΟΥ
  • Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
  • Η εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2025 - 2026 (ΓΕΛ)
  • ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΚΤΑ:
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2025-2026
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Β ́ ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2025-2026
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Γ ́ ΤΑΞΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ 2025-2026
  • ΕΠΑΛ 2025-2026
  • Καθορισμός εξεταστέας ύλης για τα μαθήματα των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Γενικού Λυκείου που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις για το σχολικό έτος 2025-2026
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2025-2026
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ Β ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ 2025-2026
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025–2026
  • Αριθμ. 85065/Δ2 Καθορισμός εξεταστέας ύλης για το έτος 2026 για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ’ τάξης Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Γ’ τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου.
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025–2026

Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ▼  2025 (10)
    • ▼  Δεκεμβρίου (1)
      • Ερευνητές πέτυχαν την πρώτη κβαντική τηλεμεταφορά ...
    • ►  Νοεμβρίου (4)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (4)
  • ►  2024 (62)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (3)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Μαΐου (2)
    • ►  Απριλίου (24)
    • ►  Μαρτίου (26)
    • ►  Φεβρουαρίου (3)
  • ►  2023 (114)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (2)
    • ►  Αυγούστου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Μαΐου (63)
    • ►  Απριλίου (32)
    • ►  Μαρτίου (14)
  • ►  2022 (36)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (4)
    • ►  Σεπτεμβρίου (2)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Ιουλίου (1)
    • ►  Απριλίου (1)
    • ►  Μαρτίου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (8)
    • ►  Ιανουαρίου (13)
  • ►  2021 (70)
    • ►  Δεκεμβρίου (14)
    • ►  Νοεμβρίου (10)
    • ►  Οκτωβρίου (33)
    • ►  Σεπτεμβρίου (9)
    • ►  Αυγούστου (2)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
    • ►  Ιανουαρίου (1)
  • ►  2020 (6)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Νοεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Αυγούστου (1)
  • ►  2019 (28)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (14)
    • ►  Ιανουαρίου (11)
  • ►  2018 (110)
    • ►  Δεκεμβρίου (7)
    • ►  Νοεμβρίου (19)
    • ►  Οκτωβρίου (9)
    • ►  Σεπτεμβρίου (3)
    • ►  Ιουλίου (3)
    • ►  Ιουνίου (10)
    • ►  Μαΐου (17)
    • ►  Απριλίου (14)
    • ►  Μαρτίου (7)
    • ►  Φεβρουαρίου (9)
    • ►  Ιανουαρίου (12)
  • ►  2017 (64)
    • ►  Δεκεμβρίου (15)
    • ►  Νοεμβρίου (7)
    • ►  Σεπτεμβρίου (17)
    • ►  Αυγούστου (13)
    • ►  Ιουλίου (9)
    • ►  Ιουνίου (3)
  • ►  2016 (43)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Νοεμβρίου (5)
    • ►  Οκτωβρίου (9)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (2)
    • ►  Μαΐου (1)
    • ►  Απριλίου (7)
    • ►  Μαρτίου (8)
    • ►  Ιανουαρίου (9)
  • ►  2015 (15)
    • ►  Δεκεμβρίου (9)
    • ►  Νοεμβρίου (5)
    • ►  Σεπτεμβρίου (1)
  • ►  2014 (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
  • ►  2013 (1)
    • ►  Φεβρουαρίου (1)
  • ►  2009 (1)
    • ►  Οκτωβρίου (1)
  • ►  2003 (11)
    • ►  Ιανουαρίου (11)
  • ►  2002 (188)
    • ►  Δεκεμβρίου (48)
    • ►  Νοεμβρίου (122)
    • ►  Οκτωβρίου (18)
  • ►  2001 (4)
    • ►  Δεκεμβρίου (2)
    • ►  Οκτωβρίου (2)
  • ►  2000 (8)
    • ►  Ιανουαρίου (8)
  • ►  1999 (89)
    • ►  Δεκεμβρίου (1)
    • ►  Ιουνίου (7)
    • ►  Μαΐου (7)
    • ►  Απριλίου (10)
    • ►  Μαρτίου (27)
    • ►  Φεβρουαρίου (17)
    • ►  Ιανουαρίου (20)

Αναγνώστες

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΟΙΚΟΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ

Αναρτήσεις
Atom
Αναρτήσεις
Σχόλια
Atom
Σχόλια

Αναγνώστες

Θέμα Φανταστικό Α.Ε.. Εικόνες θέματος από 5ugarless. Από το Blogger.